TWOJE KONTO    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER

regiobooks.pl - księgarnia samorządowa
dodaj do ulubionych formularz kontaktowy
WYSZUKIWARKA
szukana fraza:
występująca w:
tematyka:
autor:
wydawca:
znajdujesz się w:


Obowiązki w zakresie prowadzenia rachunkowości w jednostkach budżetowych w świetle przepisów, dokumentacja, zasady jej sporządzania i przechowywania, ewidencja dochodów skarbu państwa oraz rozwiązania dot. sposobu i procedur ich umarzania (szczególnie umado uzgodnienia
Wynagrodzenia w oświaciedo uzgodnienia
Dostęp do informacji publicznejdo uzgodnienia
Zmiany przepisów regulujących dokonywanie wydatków z budżetudo uzgodnienia
Zasady budżetowania, planowania i angażowania w PINB, a w szczególności podstawy prawne dotyczące planowania i zmian w sferze wynagrodzeńdo uzgodnienia
Prawo ochrony środowiskado uzgodnienia
Polityka rachunkowości i instrukcje wewnętrzne w jednostkach budżetowych i zakładach budżetowychdo uzgodnienia
Zamknięcie roku budżetowegodo uzgodnienia
Kursy komputerowe z MS Officedo uzgodnienia
Orzecznictwo WSA, NSA, TKdo uzgodnienia
Planowanie przestrzennedo uzgodnienia
Postępowanie przed organami samorządu zawodowego w sprawach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiedo uzgodnienia
Orzecznictwo WSA, NSA, TKdo uzgodnienia
Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanegodo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Aktywizacja środowiska lokalnegodo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Doskonalenie umiejętności związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnychdo uzgodnienia
Kształtowanie polityki antymobbingowej i antydyskriminacyjnej przez pracodawcędo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Redagowanie i podpisywanie pism wysyłanych z urzędu administracji publicznejdo uzgodnienia
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Kontrola finansowa w jednostkach sektora finansów publicznychdo uzgodnienia
Zastosowanie narzędzi GIS w planowaniu przestrzennym i projektowaniu urbanistycznym (ESRI ArcGIS ArcView / ArcEditor * QGIS * GRASS GIS * SAGA GIS)Warszawa
Wynagrodzenia w oświaciedo uzgodnienia
Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanegodo uzgodnienia
Komunikacja interpersonalna i profesjonalna obsługa klientado uzgodnienia
Nowa ustawa o finansach publicznychdo uzgodnienia
Egzekucja należności w PINB, proces od wydania decyzji do przekazania do egzekucji do US, egzekucja niepieniężna, wykonanie zastępcze, zaliczka na poczet wykonania- dokumentacja i procedury postępowaniado uzgodnienia
 
 
nazwa instytucji:

Rządowe Centrum Legislacji

informacje podstawowe:
adres:
Jana Szucha 2/4
00-582 Warszawa

województwo:
Mazowieckie 
powiat:
warszawski 
gmina:
Warszawa 
numer telefonu:
(22) 694 60 67 
adres www:

rodzaj działalności:
[ zwiń ]
lokalizacja na mapie:
[ zwiń ]

data utworzenia wpisu: 2010-03-19 21:25:25
data ostatniej modyfikacji: 2010-03-19 21:39:27

  









  
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!